De website staat nu al een tijdje, bezoekers weten jullie inmiddels online goed te vinden en doelstellingen worden behaald. Ondertussen is de dienstverlening iets aangepast, hebben jullie mogelijk de online strategie vernieuwd en zijn de wensen en doelstellingen voor de website bijgesteld. Voortschrijdend inzicht is onvermijdelijk, en dat is ook logisch. Ontwikkelingen die destijds en op het moment van het bouwen van de website “simpelweg” nog niet relevant waren.

 

Maar hoe staat het met de interactie? Doet het wat je klanten ervan verwachten, en ondersteunt het jou bij het behalen van je doelen.

 

Waarom je vandaag nog de Interactie Scan moet aanvragen

Websites moeten ‘engagen’. Dat houdt in dat je de interactie moet opzoeken met je bezoekers en dat doe je website te verbeteren op basis van hun gedrag.

Bedrijven die aan de hand van de Interactie Scan hun website optimaliseren:

> Halen het maximale uit hun websiteverkeer.

> Streven naar een zo hoog mogelijke conversiepercentage.

Begrijpen hun klanten meer.

> Verhogen de merkbeleving en product ervaring.

> Bieden hun bezoekers gemak en daarmee meerwaarde.

> Creëren positieve impact op de bezoeker.

> Begeleiden de bezoeker sneller naar een doel.


Vraag nu de gratis Interactie Scan aan

Get Interactive helpt je te achterhalen waar je website kan worden verbeterd om meer conversies te genereren. Vul hieronder het formulier in en we gaan direct voor je aan de slag. Get Interactive helpt je te achterhalen waar je interacties op de website website kan worden verbeterd om meer conversies te genereren.

 

Interactie Scan


Haal meer rendement uit je website

De Interactie Scan kijkt naar de ‘User Experience’ (UX) op jullie website. In het kort: een website moet er niet alleen lekker uitzien, het moet ook lekker werken.

Daarom kijken we naar de algehele gebruikerservaring van de website. Aan de hand daarvan brengen wij voor je in kaart wat nodig is om jouw bezoekers beter door de website heen te leiden. De gebruikerservaring wordt voor een groot deel bepaald door de ‘usability’ van de website, maar dit is zeker niet de enige factor. Bij de optimalisatie van het UX design komt meer kijken.

We analyseren je website daarom op de volgende punten:

  1. Design
  2. Usability
  3. Snelheid & Techniek
  4. Content & Inhoud
  5. Navigatie
  6. Call-to-Actions
  7. Gebruiksgemak
  8. Attentiewaarde

Hoe goed is de interactie met jouw bezoekers?

Een groot deel van hun heeft hem gebruikt om hun website te beoordelen en te verbeteren. Een ander deel heeft hem gebruikt om inzicht te krijgen in website-gebruiksvriendelijkheid in het algemeen:

  • Hoe sturen/begeleiden jullie de bezoekers over/door de website om een bepaald doel te bereiken?
  • Welke handelingen, gevoelens en gedachten roepen deze interacties bij bezoekers op?
  • Leidt dit tot het gewenste resultaat/conversie?
  • Gebruikt de bezoeker een mobiel apparaat of een laptop? En speel je hierop in met een responsive design?
  • Hoe is de snelheid van de website?
  • Hoe en waar staan de Call-to-Actions?
  • Kan de bezoeker makkelijk door de website navigeren?
  • Hoe staat het met de content?
  • Kan de bezoeker makkelijk informatie vinden

 

Als je bezoekers ‘engaged’ zijn dan kun je ervan uitgaan dat ze vaker terugkomen, omdat ze een positieve merkbeleving ervaren.