Onderhoud & Support

SLA: Service Level Agreement

Wat is een SLA?

Een SLA, ook wel “Service Level Agreement”, is een overeenkomst waarin we afspraken maken over de reactietijden in het geval van een storing. Dit is een aanvulling op ons service contract.

Een ongeluk zit in een klein hoekje

Net zoals een auto om de zoveel tijd een APK krijgt en je laptop (uiteraard precies op het moment dat het niet uitkomt..) de nieuwste update van Windows installeert, is de technologie achter je website ook constant in ontwikkeling. Bij een website ben je ook nog eens afhankelijk van externe factoren zoals webbrowsers of gebruikte plugins.

Al deze onderdelen worden constant geupdate en geoptimaliseerd, bijvoorbeeld vanwege veiligheidsredenen of gebruikersgemak. Dat is natuurlijk heel fijn, maar er zit ook een nadeel aan deze constante verbeteringen; een nieuwe update of juist achterhaalde plug-in kan er zomaar voor zorgen dat een functionaliteit in jouw website niet meer goed werkt of zelfs uitvalt. Mocht dit het geval zijn, dan gaat Get Interactive aan de slag om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

"In de SLA maken we duidelijke afspraken zodat jij precies weet wat je van ons kunt verwachten in het geval van een storing."

Het doel van een SLA

In ons service contract hebben we de algemene servicevoorwaarden van Get Interactive beschreven. Een SLA is een aanvulling op dit service contract met specifieke afspraken in het geval ven een storing of cruciaal probleem.

In de SLA leggen we de reactietijd in het geval van een storing vast met duidelijke afspraken over de response- en oplostijd zodat jij precies weet wat je van ons kunt verwachten.

Doe mij maar SLA!

Wij streven er altijd naar je de beste service te geven. We weten echter dat sommige bedrijven de afspraken hierover graag zwart op wit willen zien. Bij Get Interactive houden we van maatwerk; geen enkel klant is immers hetzelfde. Daarom maken wij onze SLA desgewenst altijd op maat. Wel zo duidelijk!

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en onze service? Neem dan even contact met ons op.